Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako... Celý popis
Koupit za 1 189 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Spotřební imaginace státního socialismu
Doprava:
54 Kč
1 189 Kč
Koupit za 1 189 Kč
Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989 - Lucie Česálková
Doprava:
25 Kč
Skladem
1 104 Kč
Koupit za 1 104 Kč
Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989 - Lucie Česálková
Doprava:
zdarma
Skladem
1 104 Kč
Koupit za 1 104 Kč
Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989
Doprava:
72 Kč
1 021 Kč
Koupit za 1 021 Kč
Euromedia Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989
Doprava:
49 Kč
Skladem
1 399 Kč
Koupit za 1 399 Kč
Popis
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2023 |
Nakladatelství | Akropolis |
Autor | Lucie Česálková |
Počet stran | 504 |
Výrobce | Akropolis |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 1974 gramů |
ISBN | 978-80-7470-449-9 |