Konec marketingu

0 %
(0 hodnocení)

Publikace: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos. Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým... Celý popis

Koupit za 314 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Publikace: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos. Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. Publikace: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos.
Zobrazit více

Parametry

Žánr odborné
Rok vydání 2021
Nakladatelství Grada
Autor Carlos Gil
Počet stran 200
Výrobce Grada
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Jazyk české
Váha 336 gramů
ISBN 978-80-271-1296-8
Zobrazit více parametrů